Minőségpolitika és - Adatpolitika

Adatvédelmi Szabályzat     

Általános rendelkezések

1. A szabályzat célja és hatálya

  • 1.1. A szabályzat célja az adatvédelem alkotmányos elveinek, az információs önrendelkezési jognak és az adatbiztonság követelményeinek biztosítása.
  • 1.2. Hatálya kiterjed minden személyes és céges adatkezelésre a cégnél.

2. Az adatvédelem alapfogalmai és elvei

  • 2.1. Személyes és céges adat: az érintettre vonatkozó adat és következtetés.
  • 2.2. Azonosító és leíró adatok.
  • 2.3. Természetes azonosítók: név, anyja neve, születési hely/idő, lakcím.
  • 2.3. Mesterséges azonosítók: személyi kód, TAJ, adóazonosító, igazolvány számok.
  • 2.4. Különleges adat nem kezelhető, kivéve törvényi kivétel.
  • 2.5. Adatkezelés: felvétel, tárolás, módosítás, továbbítás, törlés stb.
  • 2.6. Csak törvényes célból, minimális mértékben és ideig kezelhető.
  • 2.7. Törlés: az adatok felismerhetetlenné tétele.

3. Az adatkezelések szabályai

  • 3.1. Írásos hozzájárulás vagy törvényi felhatalmazás szükséges.
  • 3.2. Az adatkezelés célját és jogalapját közölni kell az érintettel.
  • 3.3. Titoktartási nyilatkozat szükséges az adatkezelő munkakörben.
  • 3.4. Az érintett betekinthet saját adataiba, másét nem ismerheti meg.
  • 3.5. Tájékoztatás kérhető az adatkezelés részleteiről.
  • 3.6. Tájékoztatás megtagadható minősített adat esetén, indoklással.
  • 3.7. Helyesbítés kérhető adatváltozás vagy téves rögzítés esetén.
  • 3.8. Törlés kérhető nem kötelező adatszolgáltatás esetén.

4. Adatközlések

  • 4.1. Adat közölhető harmadik személlyel adattovábbítás vagy nyilvánosság formájában.
  • 4.2. Adattovábbítás: betekintés vagy kivonat készítése.
  • 4.3. Nyilvánosságra hozatal: bárki számára hozzáférhetővé tétel.
  • 4.4. Külső megkeresés csak írásos felhatalmazással teljesíthető.
  • 4.5. Hatósági megkeresések teljesítése kötelező, ügyvezető jóváhagyásával.
  • 4.6. Nemzetbiztonsági megkeresés államtitok, nem tájékoztatható róla senki.
  • 4.7. Adatszolgáltatás dokumentálása jegyzőkönyvvel, részletes adatokkal.
  • 4.8. Külföldi adattovábbítás lehetősége esetén előzetes tájékoztatás szükséges.
  • 4.9. Nyilvánosságra hozatal tilos, kivéve törvényi előírás vagy hozzájárulás esetén.

Kiadás dátuma: 2017. szeptember 13.

Minőségpolitika     

CHIMPEX HUNGÁRIA KFT.

MINŐSÉG - ÉS ÉLELMISZER- BIZTONSÁGI POLITIKÁJA

Célunk, hogy nagykereskedelemi tevékenységünkkel – melynek keretében élelmiszereket, italt, illatszert, vegyi árut és háztartási tisztítószert forgalmazunk – biztosítsuk a termékeink és szolgáltatásaink egyenletes jó minőségét, maradéktalanul megfeleljünk az érdekelt felek, különösen a vevőink által elvárt igényeknek és folyamatosan növeljük vevőink elégedettségét. Mindezt a Társaság stratégiai irányvonalával összhangban kívánjuk megvalósítani.

Olyan minőségirányítási rendszert működtetünk, mely megfelel az MSZ EN ISO 9001 szabvány és a HACCP alapelvek követelményeinek.

A minőségirányítási rendszer működtetése cégünk vezetésének és minden munkatársának kiemelt feladata és felelőssége. Ezért minden munkatársunk felelős saját munkája minőségéért, folyamatos fejlődéséért és úgy dolgozik, hogy hozzájáruljon vevőink, üzleti partnereink elégedettségéhez.

A Chimpex Hungária Kft. Vezetői bizonyítják szerepvállalásukat és elkötelezettségüket, a minőségirányítási rendszer eredményességének, az élelmiszer-biztonsági kultúrának folyamatos fejlesztése, a vevői elégedettség növelése érdekében, ezért:

  • meghatározzák, és foglalkoznak a kockázatokkal és lehetőségekkel
  • a szükséges erőforrást biztosítják a működéshez és a célok eléréséhez
  • teljesítik az alkalmazható követelményeket

Céljaink eléréséhez nagy hangsúlyt fektetünk:

  • az élelmiszerek, és az egyéb termékek megfelelő kezelésére
  • az áruk megfelelő tárolására, mozgatására és szállítására
  • az árukkal kapcsolatos (Pl.: minőségmegőrzési idő, ár) pontos és jól érthető közlésére
  • az élelmiszer-biztonsági, a higiéniai előírások betartására
  • munkatársak felkészültségének megfelelő szinten tartására
  • a termékekkel, a kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatos alkalmazható előírások (jogszabályi és egyéb) betartására
  • a kereskedelmi tevékenység folyamatos fejlesztésére

Fontosnak tartjuk partnereinkkel a kölcsönös jó kapcsolat kialakítását, fenntartását. Különös tekintettel a beszállítóinkra, akiktől elvárjuk az egyenletes, jó minőségű termékek szállítását, saját minőségirányítási rendszerük folyamatos fejlesztését.

Elkötelezzük magunkat a környezettudatosság – tiszta és rendezett munkakörnyezet, és a környezeti értékek védelme – valamint a fenntarthatóság mellett.

Budapest, 2023. augusztus 16.

Általános szerződési feltételek     

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) hatályos minden Magyarországon létrejött nagykereskedelmi ügyletre[BA1] , amely a CHIMPEX Hungária Kft. (adószám: 12193273-2-41, cégjegyzékszám: 01-09-564342 Fővárosi Cégbíróság, a továbbiakban: ELADÓ), és az ügyletben részt vevő másik fél (a továbbiakban: VEVŐ) között létrejön. ELADÓ és VEVŐ, a továbbiakban együttesen: FELEK.

A jelen ÁSZF 2025. szeptember XXX. napjától hatályos és visszavonásig és/vagy módosításig hatályban marad. A VEVŐ által leadott megrendelésre a megrendelés leadásakor hatályos ÁSZF irányadó. VEVŐ a rendelés bármilyen formában történő leadásával elismeri, hogy az ÁSZF rendelkezéseit ismeri és azokat magára nézve kötelezőnek fogadja el.

  1. A CHIMPEX Hungária Kft., mint ELADÓ adatai:

  1. A szolgáltató cégneve: CHIMPEX HUNGÁRIA Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
    A szolgáltató rövidített cégneve: CHIMPEX Hungária Kft.
    Cégjegyzékszáma: 01-09-564342
    Adószáma: 12193273-2-41
    Nyilvántartó szerv megnevezése: Fővárosi Cégbíróság
    Székhely és levelezési cím: 1037 Budapest Bécsi út 267.
    E-mail: chimpex@chimpex.hu
    WEB: www.chimpex.hu

  1. Általános rendelkezések, a szerződés létrejötte

    1. VEVŐ megrendelését ELADÓ kijelölt üzletkötőjén keresztül telefonon, írásban (e-mail, levél stb.) valamint üzletkötő közreműködése nélkül a Chimpex webshop rendelési felületén adhatja le, melynek használata regisztrációhoz kötött.

    2. VEVŐ személyesen az ELADÓ által biztosított C+C áruházban is megvásárolhatja a kiválasztott árukat ELADÓ áruházának nyitva tartási idejében.

    3. A FELEK között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött számla írásba foglalt szerződésnek minősül és annak létrejöttét követő 5 évig ELADÓ megőrzi.

    4. Az ÁSZF célja a FELEK közötti jogviszony szabályozása a VEVŐ által, fentiekben részletezett módon leadott rendelések esetén. Amennyiben a FELEK között egyedi keretszerződés is hatályban van, jelen ÁSZF az egyedi keretszerződéssel együtt képezi a FELEK között létrejött megállapodást. Amennyiben az egyedi keretszerződés valamely rendelkezése ellentétben áll a jelen ÁSZF-fel, úgy az érintett rendelkezés tekintetében az egyedi keretszerződés rendelkezései az irányadóak.

    5. ELADÓ jogosult a jelen ÁSZF rendelkezéseit egyoldalúan módosítani, melyet 30 nappal korábban a www.chimpex.hu weboldalon közzétesz. VEVŐ, ELADÓ honlapján keresztül tud tájékozódni a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseiről.[BA2] 

    6. ELADÓ természetes személyeket nem szolgál ki, természetes személyektől rendelést nem fogad.

  2. A megrendelés

    1. ELADÓ által biztosított C+C áruházban személyes vásárláson kívül a megrendelést a VEVŐ kizárólag a 2. pontban részletezett módon juttathatja el az ELADÓ-hoz. A megrendelésben szereplő termékek áráról előzetesen FELEK megegyeznek, melyet VEVŐ elfogad. 

    2. A CHIMPEX Webshopon keresztül leadott megrendelésről a VEVŐ automatikus megrendelés visszaigazolást kap e-mailben, amely tartalmazza a megrendelt áru mennyiségét, a szállítás várható időpontját, az áru(k) egységárát, illetve a teljes vételárat, valamint az egyéb felmerülő költségeket.

    3. A szerződés a megrendeléssel és annak ELADÓ általi írásbeli visszaigazolásával tekinthető létrejöttnek. VEVŐ nem jogosult a megrendelésen egyoldalúan módosítani. Bármilyen ajánlattól eltérő módosítás csak az ELADÓ írásbeli módosításával érvényes. Amennyiben a visszaigazolásban foglaltak eltérnek a megrendelésben foglaltaktól, úgy az eltérést VEVŐ haladéktalanul köteles írásban jelenteni az ELADÓ-nak.

    4. Az ELADÓ-nak jogában áll a VEVŐ megrendelését bármikor indoklás nélkül elutasítani. A megrendelés elutasításának különös, de nem kizárólagos esetei:

  • a megrendelt termék vagy termékek nincsenek készleten, vagy az nem beszerezhető,

  • VEVŐ nem tudja igazolni hitelt érdemlő módon, hogy nem természetes személy,

  • VEVŐNEK a megrendeléskor esedékes és lejárt követelése áll fenn,

  • VEVŐ az újabb megrendelés teljesítésével túllépné az ELADÓ által meghatározott vevői hitelkeretet.

    1. VEVŐ tudomásul veszi, hogy a visszaigazolásban szereplő szállítási határidő tájékoztató jellegű.  Az ELADÓ a végleges kiszállítási időpontról a szállítás előtt egy nappal értesíti a VEVŐ-t.

  1. A megrendelés teljesítése

    1. A megrendelés akkor tekinthető teljesítettnek, amikor a termék átadásakor jön létre.

    2. A megrendelés teljesítése az áru VEVŐ által megadott szállítási címen történő fizikai kiszállításával vagy C+C áruházban történő vásárláskor az átadással történik. A kiszállítás az ELADÓ által visszaigazolt napon, illetve FELEK között, egyedileg meghatározott, előre megállapodott szállítási határidőn belül történik.

    3. Amennyiben a VEVŐ nem ad meg eltérő szállítási címet, a teljesítés helyszíne alatt a VEVŐ székhelye értendő. Abban az esetben, ha a VEVŐ az árut a székhelytől eltérő helyszínre kívánja kérni a kiszállítást, azt az egyedi keretszerződésben, írásban szükséges megadnia ELADÓ részére. A nem megfelelően megadott kiszállítási címből eredő hibákért ELADÓ nem tartozik felelősséggel.

    4. ELADÓ írásbeli árukísérő bizonylata (továbbiakban bizonylat) lehet szállítólevél vagy számla.

    5. A VEVŐ (illetve képviselője) az áru átvételét oly módon igazolja, hogy az áru átvételére jogosult személy, az ELADÓ részére visszaküldendő bizonylatot aláírja és lepecsételi. A VEVŐ köteles gondoskodni arról, hogy az árut az arra jogosult személy vegye át. Az ebből eredő esetleges hibáért a VEVŐ felelős.

    6. A bizonylat az áruszállítás részét képezi és az ELADÓ adatain kívül a VEVŐ azonosító adatait, valamint a kiszállított áru adatait is (megrendelési számok, áru megnevezése, kiszállított mennyiségek stb.) tartalmazza.

    7. A VEVŐ köteles a szállítmány átvételét követően azonnal mennyiségi és minőségi ellenőrzést végrehajtani. Amennyiben a VEVŐ megállapítja, hogy a kiszállított áru sérült, vagy mennyiségileg hiányos, ezt a tényt fel kell tüntetni a bizonylaton, amelyen a VEVŐ, aláírásával igazolja az áru átvételét.[BA3] 

    8. VEVŐ köteles a megrendelt árut átvenni, amennyiben az az áruátvétel során mennyiségileg és minőségileg is megfelel a megrendelésben foglaltaknak.

    9. A részleges vagy teljes visszáruzás minden esetben az ELADÓ-val történt egyeztetés után történhet meg. Az ELADÓ-ra nem róható okok miatt történt visszáruzás esetén az ELADÓ jogosult az oda- és visszaszállítási költségeket felszámolni és számlázza a VEVŐ felé.

  2. A termékek ára és a teljesített megrendelések kifizetése

    1. FELEK az egymás közötti elszámolás rendszerét és módját (kedvezmények, skontó stb.) a cégszerűen aláírt egyedi árajánlaton rögzítik. Ezen egyedi árajánlatot a FELEK a megkötött szerződés után üzleti titokként kezelik.

    2. A számlázás alapja a megrendelésben visszaigazolt ár, C+C áruházban történő vásárlás esetén a VEVŐ részére átadott egyedi árlista . [BA4] 

    3. Az ELADÓ fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelés teljesítése során bekövetkezett mennyiségi- illetve árváltozást egyoldalúan alkalmazza, és erről tájékoztatja a VEVŐ-t. A VEVŐ a változással érintett árucikkek átvételét elfogadhatja vagy megtagadhatja, de egyik esetben kártérítést vagy kötbért nem érvényesítheti az ELADÓ felé. 

    4. Vevő saját követelésének az Eladóval szemben fennálló tartozásaiba való beszámítására kizárólag az ELADÓ kifejezett előzetes írásbeli jóváhagyásával jogosult.

    5. A számla tartalmazhatja a felmerült kiszállítási költségeket is.

    6. A termékek mindaddig ELADÓ tulajdonjogában maradnak, amíg a VEVŐ a vételár teljes összegét hiánytalanul meg nem fizette.

    7. A számla kifizetésének határideje ELADÓ által meghatározott, a számlán feltüntetett dátum, mely napon VEVŐ fizetési kötelezettségét köteles teljesíteni. 

    8. A fizetés módját FELEK közös megegyezéssel rögzítik a kereskedelmi megállapodásban, mely mindaddig irányadó, ameddig azt FELEK nem módosítják.  Ezek a fizetési módok lehetnek: előre utalás, készpénz, bankkártya, halasztott fizetés átutalással.

    9. A kiszállított árucikkek számláját külön kereskedelmi megállapodás hiányában a vevő köteles az átvételt követően azonnal kiegyenlíteni készpénzzel, hitelkártyával, illetve hitelt érdemlő átutalással. 

    10. Késedelmes fizetés esetén az Eladó az esedékesség lejártát követő naptól a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:155. §-ban foglalt késedelmi kamatot felszámolja és kiszámlázza a Vevő részére. A késedelmi kamat mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat nyolc százalékponttal növelt értékének felel meg.

  3. Szállítás, szállítási költség

    1. A megrendelt árucikkek szállítása a VEVŐ által, megrendelés leadásakor közölt fuvarozási mód szerint – ennek hiányában az ELADÓ saját szállító eszközeivel, illetve bérfuvarozó bevonásával – történik.

    2. VEVŐ igény esetén az ELADÓ elvállalja a VEVŐ által kijelölt címekre szállítani Magyarország teljes területén, amennyiben a megrendelt áruk értékének összege Budapest területén 150.000 Ft-t illetve vidék esetén 300.000 Ft-t meghaladja. 

    3. A kiszállítás díja 1.500 Ft/alkalom.

    4. ELADÓ a szállításban közreműködő alvállalkozók teljesítéséért felel.

    5. ELADÓ a VEVŐ-nek a szállításért sürgősségi felárat jogosult felszámolni, ha VEVŐ a szállítást soron kívül, vagy pedig olyan helyre kéri, amely a megrendelésben nem szerepelt, illetőleg amely az ELADÓ-nak többletköltséget okoz.

    6. Meghatározott árukat, így például jövedéki termékeket, vagy veszélyes anyagnak minősülő árukat kizárólag a vonatkozó jogszabályok által meghatározott engedéllyel rendelkező telephelyre lehet szállítani. VEVŐ feladata gondoskodni arról, hogy az engedély mindenkori legfrissebb változatának egy másolatát ELADÓ részére eljuttassa. Amennyiben ennek nem betartása miatti hatósági bírságok érik az ELADÓ-t, az ELADÓ jogosult annak összegét tovább hárítani a VEVŐ részére.

    7. Az ELADÓT a VEVŐ által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

  4. Vevői panaszkezelés

    1. VEVŐ a szállítással, termékekkel kapcsolatos panaszait, észrevételeit az 1. pontban meghatározott elérhetőségeken megjelölt módon és elérhetőségeken jelentheti be ELADÓ részére. 

    2. Az átvételkor észrevett mennyiségi és minőségi eltérések esetén a VEVŐ értesíti az ELADÓ-t, és az egyeztetés során a FELEK kölcsönösen megállapodnak az esetleges jóváírásokról, visszaszállításról vagy további számlázásokról. 

    3. Az átvételkor fel nem tárható mennyiségi és minőségi kifogásokat VEVŐ köteles haladéktalanul, de legkésőbb 2 napon, belül a bizonyító okmányokkal együtt írásban jelezni az ELADÓ felé, és egyúttal lehetőséget biztosítani ELADÓ-nak arra, hogy az általa szállított árut az ELADÓ képviselője, vagy a FELEK által erre a feladatra közösen felkért szakértői szerv megvizsgálhassa. 

    4. A bizonyító okmányoknak tartalmaznia kell a megrendelés vagy a VEVŐ nevét, a termék cikkszámát, a hiányzó mennyiségeket és/vagy az áru minőségi hibáinak pontos leírását. A reklamációhoz csatolni kell a szállítólevél, vagy számla másolatát.

    5. A mennyiségi eltérésekre vonatkozó reklamáció elfogadását követően, ELADÓ, a hiányzó árut a lehető leggyorsabban kiszállítja VEVŐ részére. A minőségi hibákra vonatkozó reklamáció elfogadását követően, a hibás árut ELADÓ a lehető legrövidebb időn belül, a VEVŐVEL előre egyeztetett időpontban, minőségileg megfelelő árura cseréli.

    6. VEVŐ tudomásul veszi, hogy ELADÓ minden mennyiségi és minőségi kifogást továbbít a gyártó felé annak kivizsgálása érdekében.

    7. A határidő után érkezett kifogásokért az ELADÓ nem vállal felelősséget. 

  5. Tulajdonjog-fenntartás

  1. ELADÓ az Árukon a tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja. ELADÓ jogosult a tulajdonjog-fenntartás tényének és a vevő személyének a hitelbiztosítéki nyilvántartásba vételére. VEVŐ kötelezi magát arra, hogy ELADÓ tulajdonjog-fenntartásával kapcsolatos igényének bejelentését követően hozzájárul a hitelbiztosítéki nyilvántartásba vételéhez és a regisztrációhoz szükséges azonosítást elvégzi. 

  1. Felelősség kizárása

    1. ELADÓ kizárja a felelősséget az elmaradt haszonért, illetve VEVŐ egyéb pénzügyi veszteségeiért, valamint a vagyonában keletkezett egyéb károkért. 

    2. ELADÓ semmilyen körülmények között sem tartozik felelősséggel VEVŐ-nek ELADÓ írásbeli hozzájárulása nélkül felmerült bármilyen jellegű költségekért vagy kiadásokért. 

    3. Az ELADÓ VEVŐ által támasztott bármely követelésen alapuló kötelezettsége nem haladhatja meg az Áruk vételárát.

    4. A fenti felelősségkorlátozás nem vonatkozik a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségre. 

    5. Az áruk vételára a jelen pont szerinti felelősségkorlátozásra tekintettel került megállapításra. 

    6. ELADÓ nem vállal felelősséget a mindenkori katalógusaiban előforduló nyomdai hibákért és a webes felületek üzemeltetésével vagy használatával kapcsolatban keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért beleértve a számítógépes vírusok okozta károkat, az elmaradt hasznot, az adatvesztést, a használat használat kiesésével kapcsolatos károkat is.

    7. Mentesül az ELADÓ a felelősség, költség- és kártérítési kötelezettség alól is, amennyiben azok olyan hiányosság vagy egyéb ok miatti kifogás miatt merültek fel, amelyért nem felelős vagy azokat vis maior idézte elő. 

  2. A szerződés megszüntetése

    1. ELADÓ bármikor jogosult a FELEK között létrejött szerződést 15 napos határidővel felmondani, azzal, hogy a visszaigazolt megrendeléseket köteles teljesíteni, és a FELEK a felmondási idő végéig kötelesek egymással elszámolni.

    2. ELADÓ azonnali hatállyal jogosult felmondani a szerződést, amennyiben

  • a VEVŐ a szerződésből fakadó kötelezettségét súlyosan megszegi, kötelezettségeit 15 napos póthatáridő eredménytelen eltelte után sem teljesíti,

  • VEVŐ ellen felszámolási eljárás, csődeljárás, vagy végelszámolás indul, 

  • VEVŐ elveszíti működési engedélyét,

  • VEVŐ-nek az ELADÓ felé 15 napnál hosszabb ideje esedékes számlatartozása áll fenn és fizetési kötelezettségének a fizetési felszólításban foglalt határidőn belül sem tesz eleget. 

    1. Amennyiben az ELADÓ hitelt érdemlően tudomást szerez arról, hogy a VEVŐ ellen csődeljárást vagy felszámolási eljárást kezdeményeztek, vagy a VEVŐ törvényes képviseletére jogosult személyében változás állt be, mely érinti a FELEK közötti készfizető kezességi megállapodást, a VEVŐ-től a már leszállított Áru ellenértékét a fizetési határidőtől függetlenül azonnal követelheti; még nem teljesített megrendelés esetén az ELADÓ kizárólag abban az esetben köteles teljesíteni, amennyiben a VEVŐ a vételárat előre kiegyenlítette. A VEVŐ fizetési késedelme időtartamára az ELADÓ jogosult a Vevővel szemben a további megrendelések teljesítését leállítani, felfüggeszteni anélkül, hogy az szerződésszegésnek minősülne. Az ELADÓ jogosult a további megrendelések teljesítésének megkezdését biztosíték (pl. zálogjog, bankgarancia, óvadék, stb.) adásához kötni.

    2. VEVŐ általi felmondás, vagy a szerződés bármely módon való megszüntetése esetén VEVŐ köteles átvenni a már megrendelt árut és megfizetni annak vételárát. 

  1. Adatvédelem

    1. Az ELADÓ a VEVŐ adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései szerint jár el. 

    2. Az ELADÓ a VEVŐ által számára az egyedi megrendelések során, vagy azzal kapcsolatban megadott adatokat kizárólag a szerződés teljesítése és a létrejött szerződés feltételeinek bizonyítása érdekében kezeli, tárolja. 

    3. VEVŐ köteles megismerni az ELADÓ adatkezelési tájékoztatójában foglaltakat, és azt a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679 európai parlamenti és a tanácsi rendelet (a továbbiakban: GDPR) rendelkezéseinek megfelelően az adatkezelésben érintettekkel is megismertetni.

    4. Az ELADÓ a VEVŐ által rendelkezésére bocsátott adatokat, a jelen pontban foglaltaktól eltérő célból – elektronikus hirdetés, hírlevél küldése, stb. – kizárólag az adatkezelés céljának és az adatkezelő személyének előzetes megadásával és a Vevő előzetes hozzájárulásával kezeli. 

  2. Vis maior

  1. Felek vis maiornak tekintik különösen a háborút, elemi csapást, természeti katasztrófát, a szállítás teljesítése helyének elérését 24 órán túl meggátló időjárási körülményeket, valamint minden előre nem látható és legyőzhetetlen akadályt, amely lehetetlenné teszi valamely kötelezettség végrehajtását. Felek a vis maior helyzet fennállása esetén kötelesek egymást haladéktalanul értesíteni, megjelölve a vis maior várható elhárulását, a szerződésben foglalt kötelezettség teljesítésének helyreállását.

  1. Záró rendelkezések

    1. Amennyiben a jelen ÁSZF, illetve az ez alapján létrejött egyedi megállapodások valamely rendelkezése semmis vagy érvénytelen, az nem érinti a többi rendelkezés, vagy a megállapodások egészének érvényességét.

    2. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.  

    3. Jelen ÁSZF-ből és az ez alapján létrejött megállapodásokból származó esetlegesen felmerülő jogvitákat személyes tárgyalások útján rendezik. 

    4. Jogvita esetére értékhatártól függően a Fővárosi Törvényszék kizárólagos illetékessége kerül kikötésre.

    5. A jelen ÁSZF, illetve annak mindenkor hatályos verziója elérhető és letölthető www.chimpex.hu weboldalról.

 

Csapatunk

Ismerje meg csapatunkat.
Ha bármi kérdése van a lent található telefonszámok egyikén felveheti velünk a kapcsolatot.

Garamszegi Péter

Értékesítési információ: tel:+36 20 383 8615   email: peter.garamszegi@chimpex.hu

Pénzügy

Pénzüggyel kapcsolatos információk: email: penzugy@chimpex.hu

Szállítás

Szállítással kapcsolatos információ: +36 30 962 8837

Iványi Gabriella

Bolthálózati információk: +36 30 639 0854 email: gabriella.ivanyi@chimpex.hu  

Almási László

Import és Export információk: +36 30 968 4123 email: almasi.laszlo@chimpex.hu

Lőrinc Béla

Beszerzési információk: +36 30 156 7721 email: bela.lorinc@chimpex.hu

Minőségbiztosítás

ISO tanúsítvány 2007 óta, rendszeres felülvizsgálattal.

HACCP élelmiszerbiztonsági rendszer, amely garantálja a higiéniai és szabályozási megfelelést.

Európai előírásoknak megfelelő termékválogatás